torsdag 15. januar 2009

Trøtt....

Hei!

Det er rart hvordan kroppen hvordan kroppen reagerer på forandringer. Jeg sover minst like mye nå som før jeg begynte å jobbe nattevakt, men jeg er allikvel ekstremt trøtt!! Jeg er nok litt rar bare;-)! Men jeg kan jo ikke klage! Jeg har jo fri annenhver uke, så det funker fint egentlig! Det er nesten den eneste jobben jeg kan ha som gjør at jeg kan kombinere den med å besøke min kjære lenger en en helg av gangen! Det er motivasjonen jeg trenger for å orke de ensomme nettene!

Nå er det bare 2,5timer til jeg skal på hotellet å vaske 9 toaletter pluss pluss!! Jegg føler at jeg ikke gjør annet en å jobbe når jeg jobber:-\ Veldig inteligent sagt, men jeg går jo på jobb to ganger til dagen egentlig!

I og med at jeg sover så mye, så har jeg lite å skrive om. Jeg sov til 1730 idag, så da blir dagen kortere en vanlig:-)

Vi snakkes plutselig!!


Gud velsigne deg og dine!!


-stuttbokså

1 kommentar:

  1. Eg e innom titt og ofte. Alltid kjekt å lesa. Men du...kati e du egentlig ferdig på jobben om morningen?? Eg meine...sova t 17.30..d hørres lenge ut. hvis du e ferdig på jobb 8.00, så trenge du max sova t 15. Å då har du jo resten av ittemiddagen å kvelden akkurat som me som går på vanlig jobb og skole. Du blir nok bare trøttare av å sova så mye lenger..D e jaffal min erfaring :) God helg!

    SvarSlett