mandag 12. januar 2009

Hva med denne dagen da...

Hello!!

Denne dagen startet med at jeg ble vekka kl 14.00, av min søster Kjersti!
Jeg sliter med å omstille meg fra å gå nattevakt, til å ha fri. Derfor sovner jeg veldig seint på natta/mornigen! Da blir det naturlig at jeg ligger litt lenger utpå dagen.

-"Du må stå opp nå! Gjestene komme om èn time!!"
Vi har, som jeg nevnte igår, hatt selskap med familie og besteforeldre her hjemme idag. Det var koselig:-)! Vi var oss her i huset pluss søsteren min med familie. I tillegg var også farmor og farfar her. Vi spiste kaker og lapper, og drakk mye kaffè og Cola! Jeg må innrømme at jeg snek meg ned i kjelleren for å oppdatere meg litt på fotballen. Egentlig kunne jeg bare latt være for resultatene gikk som vanlig ikke min vei:-(!! Du blir godt herdet som Tottenham supporter;-)!!

Etter at gjestene gikk hjem kastet pappa og meg oss over fjernkontrollen for å få med oss så mye fotball som overhode mulig:-)!! Vi fikk med oss at Man Utd banket Chelsea, så det var en god trøst!

Etter å ha lest litt i boken min, og sett litt på tv, så bestillte jeg hjem en 300gr habbis fra Lonestar! Det er en sikker vinner! Samtidig så må jeg få si at dette er andre gang på rad at burgeren ikke var helt gjennomstekt:-(!! Men den smakte jo godt uansett!!

Til slutt må jeg få lov til å gi en hyllest til verdens beste fotballspiller: LIONEL MESSI!!

Nok en gang avgjør han en fotballkamp helt på egenhånd! Gutten er søren meg bare 21år! Han skiller seg ut fra resten av stjernegalleriet til Barcelona! Folk kan si hva de vil, men Messi spiller fotball på et helt annet nivå en alle andre! Ronaldo, Ibrahimoviz og alle andre er ikke i nærheten!! Messi er en gave til oss som liker fotball!!

Nå tar jeg kvelden!!


Snakkes plutselig!


Gud velsigne deg og dine!!


-Stuttboksa

2 kommentarer:

  1. Den burgeren, "habbisen", jeg spiste da vi var der var veldig god og ordentlig gjennomstekt! Så jeg skjønner ikke hva du klager på ;) <3

    SvarSlett
  2. D e godt me e enige ang. Messi! Syge kamp!

    SvarSlett