torsdag 29. januar 2009

Feil nummmer!!

Hei

Jeg må bare fortelle om noe som skjedde igår!

Søskenbarnet til mamma har lagt ut bilen sin til salgs på finn.no. Det er jo i utgangspunktet grei skuring det, men det blir litt værre når han legger ut feil telefonnummer! Han la ut vårt hjemmenummer!! Det er bare et tall i forskjell, så det er jo forstålig! Problemet var jo det at folk ringte til oss nesten non-stop i går ettermiddag! Er det noe man ikke skal gjøre så er det å forstyrre pappa sin kvil etter jobb:-)! Jeg hørte på stemmen hans at han ble mer og mer sinna i telefonen:-)! Jeg fikk kontaktet selgeren. Han beklaget veldig, og nå er nummeret endret. Bilen ble for øvrig solgt igår:-)

Ellers hadde jeg en veldig rolig natt på jobben! Var ferdig med nesten alle oppgavene mine ca. 0130, så jeg ble sittende mye foran pc og tv!


Vi snakkes plutselig!!


Gud velsigne deg og dine!!


-Stuttbokså

2 kommentarer:

  1. haha ukult å legge ut feil nr asså... håpe alt e bra me deg! =P

    SvarSlett
  2. temmelig stress ja ;-)

    Her e alt bra vet du!! Du då? Blei akkurat venn med Joakim på anletsbogå!! :-)

    SvarSlett