torsdag 22. januar 2009

Har dere savnet meg? :-)

Hei igjen folkens!!

Jeg har vært ute på reis i noen dagere. Jeg har vært i Oslo for å planlegge sommerleir på Vegårshei! I tillegg kan jeg jo ikke reise østover uten å ta en avstikker innom Halden:-)! Det gjør noe heilt speisielt med meg når jeg får være sammen med min kjære! Uansett hvordan jeg har det så får hun fram smilet hos meg! Det går ikke å ikke ha det bra når jeg får være i nærheten av henne! Smilet hennes lyser opp hverdagen min! Jeg elsker deg jenta mi!!<3

For å komme litt tilbake til leiren som vi har begynt å planlegge, så håper jeg virkelig at du prioriterer denne!! Det er på tide at vi vestlendinger greier å legge tida med Langesund bak oss! Det har tatt lang tid for meg og å aksepteret "tapet" av Langesund som leirsted, men jeg har vært på Vegårshei noen ganger, og jeg må bare få si at det er et fantastisk sted å være på leir! Det har alt som trengs for å ha deg gøy: gode bade -og solemuligheter, ballbinge, beachvolley-bane, stor møtesal++ I tillegg finnes det faktisk utrolig mye bra folk utenfor Rogaland også:-)! Du tenker kanskje bare: :-) For å si det sånn så har jeg møtt andre østlendinger utenom Marie! Ingen er så bra som henne, men de er slettes ikke værst:-)! Det som og er veldig viktig er at vi baptister står sammen som ét fellesskap! Mangfold gjør oss sterkere som kristne! Jeg er overbevist om at Vegårshei kan blir vårt nye Langesund, men det avhenger av at vi vestlendinger stiller opp med en positiv innstilling! La oss virkelig stå sammen rundt Vegårshei! Jeg er lei av at vi på vestlandet blir sett på som stae outsidere, som ikke støtter opp rundt det som skjer utenfor fylkesgrensa!
Det var dagens appell:-) Håper ingen tok det som kritikk, men snarere at det ble en oppmuntring eller spark i baken, til du som leste dette!

Utenom dette så har jeg sett Tottenham "leke" seg videre til finalen i liga-cupen for 2. året på rad! Egentlig burde vi aldri komt til finalen. Vi ble rundspilt av et lag fra 2 divisjoner under oss! Skammelig!!
I tillegg må jeg få si at det er en seier for fotballen at Kaká ikke blir solgt til Manchester City! Det viser at det fortsatt finnes spillere der ute som ikke bare tenker på penger! Hvorfor gå fra en av verdens største klubber (Milan) til en middelmådig klubb som prøver å kjøpe seg et navn! Stå på Kaká!! Du er et eksempel til etterfølgelse!!


Gud velsigne deg og dine!!


-stuttbokså!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar