onsdag 14. januar 2009

Skjer æ....?

Hei på du:-)

Dette har vært min første hele dag som 24åring! Det føles egentlig likt som da jeg var 23! På papiret syns jeg at 24 er mye mer en 23, men det er jo egentlig ikke det da:-)!

Jeg jobbet jo inatt så jeg kjenner meg gansge trøtt. Normalt kan jeg gå rett å legge meg etter jobb, men på onsdagene er det stabsmøte i kjerka kl 8.30, så da kommer jeg meg ikke i seng før i 12 tiden:-(

Jeg sov fra 1200 til ca 1630, så jeg har fått litt søvn ivertfall! Jeg er så heldig at jeg skal på jobb inatt også:-\ Egentlig er jobben gansge ok, så det går


Ny huskirke...

I dag hadde vi oppstart på den nye huskirken! Det var veldig gøy å se at så mange kom der! Vi var 10 gutter og nesten like mange jenter:-)!! Jeg syns dette var en veldig god start for resten av halvåret! Vi har absolutt noe å bygge videre på!!

Nå gidder jeg ikke skrive mer om denne dagen! :-)

Jeg elsker deg Marie!! <3


Gud velsigne deg og dine!!


-stuttboksa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar