søndag 18. januar 2009

Herlig med eldre fulle folk!!! :-)

Hei på du!!

Enda en natt er unnagjort på hotellet! Jeg gikk på jobb med innstilling om at dette kom til å bli en rolig kveld! Jeg hadde nemlig sett på listene at det skulle være lite folk på hotellet. For å si det rett ut, så tok jeg grundig feil!
Det var en bedrift som hadde forsinket julebord. Etter planen skulle de gå ned i underetasjen før kl 22. De gjorde for så vidt det, men de følte seg utilpass der nede, så derfor kom de opp igjen etter bare en liten stund:-\!! Dette gjorde slik at jeg måtte leke bartender i nesten to timer før jeg fikk begynt på mine egentlige oppgaver! Jeg føler meg litt hyklerisk som for bare noen måneder siden jobbet på Grubeli-rehabsenter, og nå står jeg og selger alkohol:-\!! Menmen, det er jo bare en jobb. så jeg tror det går bra! For å være ærlig så syns jeg faktisk at det er veldig kjekt å stå i baren:-)!! Jeg syns jo egentlig at det er gansge patetisk når folk på 50+ drikker seg fra sans og samling, men samtidig sier de, og gjør, mye morsomt!
Jeg må jo si at jeg syns det var veldig koselig når Dr. Espen Thilesen kom innom på besøk til meg:-)!! Han satt i baren å koste seg med en "bedehus-pils" (Eplemost)!
Etter klokken 02.00 roet det seg veldig ned, så da ble alt like stille som det pleier å være! Jeg gjorde alle oppgavene mine, og hadde det rolig resten av natten/morningen.

Jeg sov til kl 1630 idag, og har kost meg med fotball resten av dagen! Jeg er ikke helt i form kjenner jeg, så jeg har benyttet dagen til å bare slappe av! Jeg skal på jobb igjen inatt, så derfor ville jeg ikke ta risken med å finne på noen sprell i kveld.

Nå skal jeg på jobb om snaue to timer, så jeg hopper i dusjen:-)!!


Gud velsigne deg og dine!!


-stuttbokså

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar