mandag 12. januar 2009

En slække dag :-)

Hei

Idag har Kjersti bursdag! I den forbindelse var jeg en tur på Kvadrat for å finne en gave til henne. Jeg kjøpte 2 cd'r. En av Andrea Bochelli, og en av Eva Cassidy. I tillegg fikk hun en cd-mappe av meg. Hun ble veldig fornøyd med gaven:-) Da traff jeg blink igjen;-)
Jeg klarer selvfølgelig ikke gå rundt på "Kvaddå" uten å se etter noe til meg selv også! Det ble faktisk ikke bare med letingen. Jeg fant noe også! Kanskje det er noe sant i slagordet deres allikevel... Jeg fant en bukse på 50% av. Det var jo nesten jentepris;-) I tillegg kjøpte jeg "The Dark Knight" på Blu-ray! Den måtte jeg bare ha i samlingen liksom:-)

Nå har klokken passert 24.00, så da har jeg visst bursdag selv! Av en eller annen grunn så føler jeg at 24år er utrolig mye eldre en 23år! Jeg begynner å føle meg gammel:-\ Neida, alder er bare et tall! Jeg føler meg ikke en dag over 15;-)! Kanskje litt overdreve, men jeg føler meg ikke så gammel som 24år! Det var en pastor på østlandet som trodde jeg var over 30år, men han hadde neppe en av sine bedre dager:-)! Eller kanskje det var jeg som ikke hadde en god dag;-)!

Dette har i bunn og grunn vært en fin dag på alle måter!!

Jeg skal prøve å legge meg nå jeg. Vil ha mest mulig utav dagen min imorgen:-)

Helt til slutt vil jeg benytte muligheten til å gratulere Christiano Ronaldo med tittelen som årets spiller i fjorårssesongen! Absolutt fortjent, men i år skal, og bør, det bli Lionel Messi!!


Gud velsigne deg og dine!

-Stuttbokså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar