søndag 11. januar 2009

Dagen i dag....

Hei!!

Hva har skjedd denne dagen da...?

Jeg har stort sett vært hjemme hele dagen.
Lørdag i Bjørkeveien 7 betyr sport på tv, og i hovedsak fotball!! Jeg har bla. sett en kanonkamp fra spansk fotball. Det var en kamp mellom Valencia og Villarreal som endte 3-3! Livet må være kjedelig for folk som ikke liker fotball tenker jeg da:-)!!

Utenom sport på tv så har jeg lest litt i lederskapsbøkene mine! Jeg prøver å lære mest mulig før jeg flytter. I tillegg vil jeg jo selvfølgelig bruke det jeg lærer her på Ålgård også!

Personlig så opplever jeg at dette er en litt utfordrende tid. Jeg føler meg liksom litt mellom to steder på en måte. Jeg er veldig klar for å gjøre mitt beste her på Ålgård frem til sommeren, samtidig som jeg både bevisst og ubevisst også har tankene mine en del i Oslo/Halden. Jeg ber mye i forhold til dette for tiden. Jeg prøver å finne en fornuftig balanse i livet mitt.
I tillegg til overnevnte problemstillinger, så har jeg jo også et forhold til verdens mest fantastiske jente å ta vare på:-)!! Jeg klager absolutt ikke på at jeg har det forholdet! Det er det beste som har skjedd meg noen gang! Nettopp fordi jeg elsker Marie så mye, så vil jeg finne så mye tid som mulig til å pleie forholdet vårt. Dessverre så har døgnet bare 24 timer, så det er om og gjøre å utnytte disse best mulig! Jeg gjør så godt jeg kan:-) I dag har vi snakket på telefonen i over 3 timer, så jeg er veldig fornøyd med det :-D!!

På kvelden kjørte jeg min søster til Sandnes. Planen var å gå på møte i "Babben" etterpå, men jeg ble forsinket! I tillegg følte jeg meg veldig sliten, så jeg reiste bare hjem for å slappe av istedenfor. Så hvis noen, mot formodning, savnet meg på møtet, så er dette unnskyldningen min:-)

Vi skal ha party med slekt og familie her imorgen! Kjersti og meg har bursdag på henholdsvis mandag og tirsdag, så da må vi jo selvfølgelig ha selskap! Hadde jeg visst at alle de beste fotballkampene går da, så hadde nok festen blitt flytta, men jeg skal nok overleve;-)!!

Nå tar jeg kvelden! Vi snakkes plutselig!!

Feliz navidad!!!

Gud velsigne deg og dine!!!

-Stuttbokså

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar