tirsdag 27. januar 2009

Slutt på ferien :-(

Hello!!

Som overskriften indikerer så har det dessverre godt 7 dager siden siste jobbedag, så nå er det slutt på slækkingen for denne gang. Jaja det er jo gansge slækk på jobb og, så jeg skal ikke klage:-)! Uansett om jeg har lite å gjør så jobber jeg jo tross alt på natten, så jeg blir sliten uansett!

Jeg har sovet veldig lite i forkant, så jeg er redd jeg blir veldig trøtt inatt! Det er nesten som jeg håper at det skal bli en del å gjøre, men bare nesten;-)

Ellers har jeg hatt noen rolige dager i det siste. Må liksom bruke noen dager til å komme meg etter nattejobbingen! Selv om jeg prøver å få nok søvn, så går jeg rundt og er konstant trøtt! Tror det har litt med årstiden å gjøre også! Det er liksom så mørkt ute. Jeg liker sol og sommer jeg:-)! Jeg hørte på tv at noen snakket om at skal bli tropesommer i år! Det hadde vært digg!! Ingen sted som norge når solen skinner!!

Jeg syns dette bildet er veldig søtt, så jeg legger det ut bare for gøy! På dette tidspunket var vi faktisk ikke kjærester, sånn offisielt ihvertfall ;-)

Nå skal jeg øyeblikk se Tottenham vs Stoke på tv! Det er en såkalt "6-poengskamp" Begge lagene ligger nede i nedrykksgjørma, så taperen i denne kampen ligger ekstremt dårlig an! Jeg kjenner at jeg er nervøs:-\


Nå skal jeg gjøre meg klar til kamp!! Vi snakkes plutselig!!


Gud velsigne deg og dine!!


-Stuttbokdå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar