lørdag 10. januar 2009

Dagen i dag....

Hei igjen!!

Idag har jeg hatt fri, men det betyr ikke at jeg har holdt sengen hele dagen...

Oddvar ringte å vekkte meg kl 1500. Da var han og Pekka på vei ned for å hente meg. De ville ha meg med til Lura Bistro for å spise frokost/middag:-) Jeg fikk ca 2minutt å gjøre meg klar på, så det ble en brå start på dagen! Kjøttkakene var veldig gode, så det var verdt stresset:-)

Etter middag og dessert gikk turen videre til diverse elektro-butikker. Vi skulle kjøpe mobil til Pekka! Vi fant en rosa mobil til han:-)!!

Etter at vi ble leie av å mobbe Pekka for den rosa telefonen gikk vi på kino! Vi så Max Manus! Den var overraskende bra! Jeg syns den filmen viste at nordmenn også kan lage bra produkter så lenge de ikke blir begrenset av stramme budsjett. Dette syns jeg altfor mange norske filmer blir! Jeg håper denne filmen gjør at andre norske produsenter blir villige til å satse noen millioner på filmene sine! Da kan virkelig norsk film slå bra ifra seg!

Senere på kvelden var vi en gjeng som gikk på tur på jernbanen nedenfor huset mitt! Det var veldig koselig!

Når vi var ferdige med turen så ble vi litt rådville. Vi visste ikke helt hva vi skulle finne på. Vi ringte litt rundt, og så fant vi ut at vi skulle ta turen til Bryne, av alle plasser ;-) Der besøkte vi en venninne. Det var veldig koselig! Vi var der i et par timer før jeg reiste hjem, og der sitter jeg nå!

Dette var kort fortalt om dagen min! :-)

Jeg har kost meg masse!

Gud velsigne deg og dine!!

-Stuttbokså

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar