fredag 9. januar 2009

Jobben som nattevakt....

Hei!

Klokken er i skrivende stund 04.40!

Jeg jobber som kjent nattevakt på hotellet på Ålgård. Der jobber jeg i en 80% stilling, som da gjør at jeg har en del fri (ca. annen hver uke faktisk!) Problemet med dette er at når jeg ikke jobber så sliter jeg med å få såve på natta! Jeg kommer totalt utav rytmen, så derfor sitter jeg å skriver på bloggen min på denne tiden av døgnet!

Egentlig kan jeg ikke klage i og med at jeg har ferie flere ganger i måneden, men det er likevel en tilvennings sak. Jeg har bare jobbet der en uke, så jeg får gi kroppen min litt tid til å tilpasse seg!

Motivasjonen min er jo at jeg snart ska kjøpe meg en Macbook pro!! :-) Det finnes jo ikke bedre motivasjon en det!! Det er nesten obligatorisk for alle HLT-studenter å ha Mac, så jeg gir bare etter for presset :-)

Nå begynner jeg faktisk å kjenne meg litt trøtt, så jeg skal prøve å såve!


"I see u when I see u" - sitat Matt Damon fra Ocean's Thirteen :-)

Hilsen
"Stuttbokså"

2 kommentarer: