fredag 16. januar 2009

Jeg ble sykt stresset!!!

Hei

Jeg er bare nødt til å fortelle om noe som skjedde meg på jobb i natt...
Når folk kommer for å sjekke inn så er det vanlig at vi reserverer beløpet vedkommende skal betale i deres bank-kort. Beløpet blir trukket når vedkommende sjekker ut. Dette skal ikke gjøres før da, etter planen... Det som skjedde i natt var at jeg mistet mobilen min på knapp "F12" på tastaturet. Det som da skjedde var at beløpet som en av gjestene hadde reservert ble trukket fra kontoen!! Gjett om jeg ble stresset, eller!! Jeg gikk å tenkte på dette resten av kvelden. Jeg hadde nok ikke blitt så stresset hvis det bare var snakk om småpenger, men her var det snakk om rett under 10,000kr! Heldigvis gikk det greit til slutt! Det har visst skjedd før.
Hva har jeg lært av dette?... Ikke ha mobilen i brystlomma!!
Ellers gikk natten greit! Det var en del kurs som jeg måtte ordne rommene til, så det ble litt travlere en vanlig. Da gikk jo tiden noe fortere, så det gjelder å se det positive:-)!

Utenom jobb så har jeg gjort lite egentlig. Jeg sov til klokken 17oo! Da var det rett opp av sengen for å spise middag. Løvsteik og potetbåter!! Digg!!

Nå er det ca. 3timer til jeg skal på jobb igjen. Heldige dere som har helg:-\ Jaja det er ekstra gode penger når det er helg, så det er jo en motivasjon:-) I tillegg nærmer det seg lønningsdag. Da er det Mac på gang!!:-)

Som du kanskje ser på bloggen min så har jeg fått en teller som forteller hvor mange som har besøkt siden min. Jeg har nettopp installert den, så den står fremdeles på null! Jeg håper det endrer seg etter hvert:-)


Ha en fin helg!!


Gud velsinge deg og dine!!

-stuttbokså

2 kommentarer:

  1. Hm.. den står fortsatt på 2 besøkende :/ Jeg tviler litt på at den funker som den skal, den telleren din..

    SvarSlett